rasa ku.

jika nk diungkapkan kat sini.aku blur.
tiap kali aku tatap ruang kosong nie, aku jdi xtau pe nk tulis
pdhal dlm pale nie, byk gler nk aku ckp.nk aku luahkan.

sbenarnye kita diberi ruang dan peluang,
waktu yg ad untuk kita berkfirir,
jalan yg mana kita pilih, dan jalan yg mna ingin kita lalui
Alhamdulillah, aku diberi peluang untuk decide hdup aku sndri
oleh mak dan abah aku, aku bersyukur sgt.
sbb aku salah sorg diberi kebebasan untuk aku fkir sndiri
untuk hdup aku, walaupon xsepenuhnye, tpi aku sgt berterima ksih
untuk mak dan abah. lgi2 mak, sentiasa sokong aku, bgi pendapat supaya aku fikir
blik ap yg aku nk wat, mak sntiasa phm ape yg aku rasa. mak sentiasa ckp last2 cmnie."mira
rasa tue yg terbaik mak ok je"..terima kasih mak.mira minta maaf ngn mak mira xguna lgi skrg
byk wasting my age untuk bls jasa mak, but insyaAllah mak, xlama lgi.i'll make u proud mak.

bercerita is best half part of me, but trough mulut lgi fluent nk dbandingan kan dgn tulisan i guess,
but i love to share some, ingat agi dlu, mak sllu kejut aku awal2 pgi bila time hujan supaya leh tmankan
mak gi buang air dalam bot, & everytime aku xsecermerlang mana dlm study, mak msti ckp kat adik2 k.mira wat da terbaik, tpi dia byk msalah, tolong mak, pkir msalah kluarga, so korg msti capai cita2 k.mira.
aku tau, mak msti tau cita2 terbesar aku apa.dan aku tau mak msti kecewa untuk aku sbb aku msih lgi tgapai2, tpi mak..dia sllu percaya aku blh wat.how wonderful mom i got.

so mak, mungkin mira xmampu ckp dpn mak.but mak.i prove i'll make u proud of me, berjaya dlm hdup nie sperti mak ngn abah ajar. hdup kene ada susah senang, hdup nie blajar jdi sorg yg berfkiran ttg hdup.
cm abah..i'll raise my hand abah..i'm ur aldest dughter ll make u proud.. nnti kita blk mira beach ea..(:

Comments

Popular posts from this blog

hampir..^^

jumaat yg indah^^

i need helps